Subject: RE: Mullavere-Visusti km 1,48 maanteeviadukti ehitusloa eelnõust
From: "Anastassia Ambros" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Kaarel Kaine" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Aug 2024 12:46:12 +0300

Tere taas

Edastan vastuskirja lingina, faili suure mahu tõttu ei jõudnud eelmise
kirja manus Teieni:
<https://eestiraudtee-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/anastassia_ambros_e
vr_ee/EVMMhwC9CxFJkFENHgAsGI0Bn4uHGYJAox1BgCiyAVZsuw?e=pGsSPV>
2024_08_nr_3789-1_Mullavere-Visusti_km_1_48_maanteeviadukti_ehitusloa_eeln
ou.asice

Lugupidamisega

Anastassia Ambros

projektide spetsialist

rajatiste ehitusosakond

ehitusteenistus

AS Eesti Raudtee

Telliskivi 60/2, 15073 Tallinn, Eesti

telefon   +372 5878 7067

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.evr.ee/> www.evr.ee

From: Anastassia Ambros
Sent: Friday, August 23, 2024 12:38 PM
To: [email-masked]
Cc: Kaarel Kaine <[email-masked]>
Subject: Mullavere-Visusti km 1,48 maanteeviadukti ehitusloa eelnõust

Tere

Edastame Teile vastuskirja.

Lugupidamisega

Anastassia Ambros

projektide spetsialist

rajatiste ehitusosakond

ehitusteenistus

AS Eesti Raudtee

Telliskivi 60/2, 15073 Tallinn, Eesti

telefon   +372 5878 7067

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.evr.ee/> www.evr.ee